Value Talks
Doel:
Het gestructureerd ophalen en actie nemen op basis van klantwaarde.
​
Middel:
Value talks houden met klanten binnen verschillende klantsegmenten.​
​
Aanpak:
- Opstellen concept interview guideline en bepalen interview doelgroep
- Identificeren van kwantificeerbare oefeningen. Zo haal je meer uit de gesprekken dan enkel quotes en kun je makkelijker verschillende gesprekken met elkaar vergelijken
- Uitvoeren van de value talks; samen of door ons
- Uitwerken input, mede met gebruik van AI tooling (i.e. Plaud)
Optioneel:
Opnemen van indirecte Pricing vraag methodieken in de Value Talks​.
​
Wat het je oplevert:
De output van de value talks is directe input voor je ontwikkel roadmap, commerciële propositie en je Pricing. Daarnaast leert de ervaring dat het een positieve impact heeft op je klantbinding.
​
Investering:
5k-10k​​​​, dit is slechts 1/10 van de waarde die het je oplevert aan omzetgroei!
​