top of page

Value Talks

Doel:

Het gestructureerd ophalen en actie nemen op basis van klantwaarde.

​

Middel:

Value talks houden met klanten binnen verschillende klantsegmenten.​

​

Aanpak:

- Opstellen concept interview guideline en bepalen interview doelgroep

- Identificeren van kwantificeerbare oefeningen. Zo haal je meer uit de gesprekken dan enkel quotes en kun je makkelijker verschillende gesprekken met elkaar vergelijken

- Uitvoeren van de value talks; samen of door ons

- Uitwerken input, mede met gebruik van AI tooling (i.e. Plaud)
 

Optioneel: 

Opnemen van indirecte Pricing vraag methodieken in de Value Talks​.

​

Wat het je oplevert:

De output van de value talks is directe input voor je ontwikkel roadmap, commerciële propositie en je Pricing. Daarnaast leert de ervaring dat het een positieve impact heeft op je klantbinding.

​

Investering: 

5k-10k​​​​, dit is slechts 1/10 van de waarde die het je oplevert aan omzetgroei!

​

Praat Pricing met me

Boek hieronder direct een kennismaking in.

Johan spreekt je graag binnenkort.

bottom of page